Fina läsare, jag behöver hjälp

Hejhopp gummisnopp!
Nu är det som så att mitt universitet har bett elever som pluggar i Uppsala och som bloggar att dela med sig av sina bloggar, vilket jag nu har gjort. Innan de lägger upp min länk vill de dock ha 1-2 meningar som beskriver min blogg på bra sätt. Ni som hängt med ett tag kan ju hjälpa mig lite. Vilka ska dessa 1-2 meningar vara? Jag känner mig inte så påhittig idag. Hjälpihjälpi :))


PS. Glöm inte frågestunden! Jag funderar på att inte ge några svar om jag inte får minst fem frågor ;)

Kommentarer
Postat av: Björkman

Det enda man vet säkert med din blogg är att man får välskrivna inlägg (kryddat med lite uttryck som "hjälpihjälpi" så det blir lite mer levande ^^). I övrigt vet man aldrig vad man kan vänta sig, vilket man oftast tycker är intressant i sig. Typ så!

2011-09-19 @ 14:21:29
URL: http://borgar.blogg.se/
Postat av: Astrid

Personligt och mycket film är de två viktigaste sakerna (enligt mig)!

2011-09-23 @ 20:19:50
URL: http://svederus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0