updates

20:41
Dawn of the Dead är slut. Den var faktiskt riktigt bra! Blev överraskad med tanke på att zombiefilmer ofta har en tendens att, ja.. suga. Men den var najs. Nu sätter jag på The Hills Have Eyes 2. Misstänker att den inte kommer vara så bra, men jag ger alla filmer en chans!

20:47
Eller inte. Jag hade visst laddat ner ettan igen, haha. Aja, jag går väl och äter ananas medan den laddas ner.

20:55
Woopwoop, nu kör vi.

22:23
Nu är filmen slut. Fast, hehe. Jag sov ungefär två tredjedelar av den så jag har inte så mycket att säga. Funderar dock på att sätta på den från där jag somnade. Nu är jag ju pigg liksom. Hm.

23:32
Haha, nu är den slut igen. Den var förvånansvärt bra, kanske till och med att den slog ettan. Shit vad jag lyckas pricka in bra filmer för en gångs skull, haha. Majsmajs. Kanske att jag sätter igång The Crazies nu också. Kanskekanske. Förmodligen. Ska bara äta en macka först.

00:03
Vafan. Jag har sett den här? Byter till Resident Evil 3 - Extinction istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0