Vad jag gjorde i fredags

Vet ni vad jag precis kom att tänka på?

Att jag i princip aldrig skriver om vad jag håller på med här i Uppsala. Min "Mitt liv som Uppsalastudent"-kategori är ganska tom. Måste bli ändring på det. Vi börjar med detsamma.

I fredags firade vi att tentan var över genom att ta näsborrebilder, ropa "KURBITS", dricka vin och hänga på Värmlands. För första gången på evigheter hade jag klackar på fötterna vilket var kanske sådär smart. Det var halt som bajs så det blev mer ett hasande fram på gatorna. Tur att Cia var där och höll i mig. När vi stod utanför Värmlands efter att det stängt träffade vi en trevlig prick som hette Måns. Vi frågade om han bodde i Domkyrkan som alla andra i Pelle Svanslös. Det gjorde han. Jag, My och Malin gick och satte oss på Donken och åt cheese. Jag och My kom fram till att vi måste ha en cheeseburgarätartävling någon gång. Det är något som jag alltid undrat: Hur många cheeseburgare kan jag trycka i mig?

Vi sätter oss ett gäng på Stora Torget någon gång i vår och hoppas på sponsring.


en näsborrebild

Kommentarer
Postat av: Fia

1. Stavade du just bodde med å och bara ett d.. Både...?



2. Jag är gärna med på cheeseburgarätartävling!

2012-02-21 @ 18:16:11
Postat av: Sofia

1. HAHAHHHAA jaaa fyfan det gjorde jag. Efterbliven jag är som inte märkt att det är skitfel trots jag läst det tre gånger. Hahahhahha omg. Skrivskadad.



2. ÜBER!

2012-02-22 @ 00:05:32
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

men nu är det fixat, haha

2012-02-22 @ 00:05:57
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0