vore trevligare att palpera typ... fjärrkontrollen, kanske

Oj shit och perkele vad längesen det var som jag bloggade. Älskar dock att det fortfarande är 40 personer som envisas med att gå in varje dag i alla fall. Hehe. Fis på mig som inte uppdaterat. Om ni är nyfikna på vad jag har haft för mig idag så har jag gjort som följer:

Jag har pluggat anatomi med Måna halva dagen (eller ja.. från typ 17:30 i alla fall). Först satt vi på Carolina Rediviva (asfint bibliotek, über pluggställe) och när de stängde gled vi vidare till Max för lite mat och mer plugg. Gillar folks miner när vi sitter där och palperar våra extremiteter samtidigt som vi försöker lista ut vilken rörelse en muskel gör. Vi snurrade därifrån när Månas sista buss gick (00:41, najs). Då gick jag hem och pluggade vidare lite. Nu är jag klar. Duggan får gå som den går imorn. Kan uppdatera er om mitt förhoppningsvis magnifika och helt superba resultat imorgon direkt efteråt. Om jag inte sitter kvar i skolan och pluggar inför omduggan som är på fredag... förstås.

Så mys.

Och nu en bild, endast i utfyllnadssyfte:

Jag förstår verkligen inte varför alla mina ugnspannkakor blir misslyckade på ett sätt eller ett annat. Vad hände här liksom? Mer en pannkakspåse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0