det var bara... konstigt

Jag stod vid Stadshuset och väntade på bussen igår. En snubbe 40+ petar mig på axeln.

Snubbe: Your bag, my jacket. It's the same! (tror att han kanske syftade på färgen)
Jag: Eh. Jaaa?

Lyssnar vidare på min musik. Han petar mig på axeln igen.

Snubbe: It's nice.
Jag: ?
Snubbe: What's your name?
Jag: Sofia.
Snubbe: And how old are you?
Jag: I'm 19.
Snubbe: I'm old. Work in there.
Jag: ...
Snubbe: You must say hello!
Jag: Eh... hello?
Snubbe: Good. Hello. I have to go inside there now. Maybe we see next time?
Jag: Ehm, yeah. Maybe.
Snubbe: You nice. Bye bye!


Alltså... va?

Kommentarer
Postat av: Deostick

Måste vara spännande att vara tjej!

2012-03-15 @ 19:55:30
Postat av: Sofia

Helt sjukt spännande

2012-03-15 @ 20:05:45
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Thomas

För honom var det kärlek vid första ögonkastet! :-P

2012-03-15 @ 22:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0