kalas

Jag var i Stockholm i helgen och hade kul. Thomas och Fia fyllde 20 och det firade vi med lite Sommar!. Jag hade endast ätit några kalla plättar och chips till middag, men det gick fint ändå. Konstigt nog. På vägen in satte vi oss vid två män som hade en minigitarr och en lådvinspåse i händerna. De insisterade på att någon av oss skulle spela medan han sjöng på ett språk som jag tror var svenska. Det blev ganska fin stämning på tåget.

På Sommar! var det också ganska fin stämning. Folk droppade iväg under kvällen och till slut var vi bara några stycken kvar. Vid två drog vi till Donken och sen drog jag ensam därifrån hem. Vid tunnelbanan sprang jag på två snubbar. En av dem hette Taco. "Taco? Det är ju mat?" liksom.

Kom hem vid kvart över fyra och slängde mig i m&ps säng. Så sjukt skön.

När jag ska ut använder jag alltid mobilkameran som spegel, vilket resulterar i typ en triljon bilder på mig själv. Egoist? Näh.


på väg dit. ser fett bekymrad ut.


på väg hem. trött och typ... trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0