yeah. fat nolifer.

Vet ni hur tjock och patetisk man känner sig när man går till ICA för att köpa chips och dipp och möts av samma unga kille i kassan som igår när man gick till ICA för att köpa glass? Jag kände hur hans blick bara SKREK

"Stackars, stackars lilla nolifer som inte har något bättre för sig på helgerna än att sitta och tjocka i sin ensamhet. Och jag vet att du köpte den där zucchinin bara för att få folk att tro att du inte är så tjock egentligen, men vi alla vet var de där chipsen kommer att sätta sig."

Jag hostade lite i ett försök att få honom att förstå att jag är för sjuk för att ha kul.

Kommentarer
Postat av: Deostick

:DDD Haha stackare

2012-05-12 @ 22:20:06
Postat av: fisk

hahaha stackars liten :(

behöver du tjocka mer tipsar jag om vaniljglass med krossade oreokakor. Sätter sig direkt i själen!! :D <3

och om man ska vara lite nyttig har man på jordgubbar och lite fin naturlig honung! Yumyumyum

2012-05-13 @ 18:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0