ÄNTLIGEN SOL!

YIPPIIEEEE, solen är här! På riktigt nu, snön är borta forever å det är vååååår. Jag va tvungen å fira, så ja gick ut på vår lilla altan å solade ^^. Skitmysigt, sedan har jag legat där i princip hela dan. Lyssnat på musik, pluggat lite.. sköntskönt. Sen tog ja en fikapaus med hembakta muffins, übergott, å sen gick ja ner till solstolen igen för å mysa lite till.
Så nu har jag precis kommit ut ur härliga duschen så nu är jag sketafräsch! Man blir så fräsch av å sola, visst? Man blir brunare, friskare, å så är det ju massa kemikalier å grejer. Endorfiner! typ, mycket bra, mycket bra.
Men slut på de roliga, nu måste jag skriva klart min svenska och min no, WOHO.

Adioess, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0