The week-end

Tjahaaa,

Jag har haft nada tillfälle att skriva så.. jao.. vad har jag gjort i helgen? :D
I fredas åkte jag hem till Mattiias, sov över, vi åkte på bio på lördan, han sov över hos mig och idag har jag varit på mina småsyskons gymnastiktävling. Very nice week-end you know. Men nu har jag för jävla ont i huvet och är trött.. har inte sovit sådär fullt ut som man ska göra när man är ledig liksom.

Men iaf, tävlingen gick braoo! Saras&Johannas grupp var yngst i tävlingen.. 96-97, dom tävlade mot 18åringar, inte särskilt rättvist. Så de förväntade sig att komma sist, 15/15 men de lyckades klå ett lag, WUHO! :D Så fjortonde plats blev det till sist, plus att de klådde grabbarna 94-95 typ, very nice work giiiirls.

FILMEN, juste.. filmen! Waz hette den .. den va bra faktiskt, 3 tummar av 5. De va en som va ganska schnugg me i filmen.. fina muskler, haha. Men seriöst, en film utan snygging är inge kul å kolla på. Allvarligt talat.. nämn någon film där det inte finns någon liten rosa punkt sådära? Juste! :D Hiiihh, lägger in en bild på han dåråå..

image10

Hm, inte den bästa bild jag kunde hitta, men iaf!
Nu ska jag sovaa, gonatt pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0