Ääääntligen helg

Sketna fem dagar har det gått sen jag började skolan, men det känns mer som typ.. tre veckor.. men nu, finally, är det HELG! Jag har varit dödstrött hela veckan, men varit skitduktig på att gå upp på mornarna. Därför tycker jag att jag förtjänar en rejäl dos härlig sömn. Fast innan dess måste man ju såklart mysa lite, då det faktiskt är fredag :)
Först var det Jönssonligan Spelar högt, hahahhah... sen nu blir det ett avsnitt Paradise Hotel (nån ska åka ut, Jocke är immun :O) och sen efter ett avsnitt av Mord i sinnet. Mord i sinnet är typ den bästa kriminalserien, förutom Morden i Midsomer ^^

Jag var tvungen att ta en paus i skrivandet, så nu är Paradise Hotel redan slut. Den som fick åka ut var Kristoffer (rätt) och sen kom det in tre gamla människor. Andreas, LeeBritt och Patrick! Hahah, Patrick är ju kul, men jag hade mer hoppats på att Martin skulle få komma tillbaka.. :(
Jaja, nu måste jag gå, jag och mutti ska kolla på Mord i sinnet :) Sen blir det sängen!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Maria

och jo det är jättebra vi hade fyra diagnoser i veckan och två av de gick åt helvete våran mattediagnos var så jävla svår men det sa att det var för att de kanske skulle finna ngt geni som visste allt hahah. vi börjar med schema på måndag och jag har världens snyggaste och sötaste kille i min klass kanske ngt o stöta på :P??? <3

2008-08-23 @ 09:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0