Ännu ett...

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? Kontaktbollen på idrotten, hah
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Väntade på engelskaläraren
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Kollade på Paradise Hotel
4. Vad hände dig 1993? Minns ej
6. Tre ord varför du sist spydde? Jag var sjuk
7. Vilken färg har din hårborste? Svart
8. Vad köpte du sist? Tuggummin
9. Vad fick du senast i present? Avslutningspresent, shoppingresa till Linköping
10. Vilken färg har din dörr? Vit
11. Var förvarar du dina pengar? På banken
12. Hur var vädret igår? Soligt har jag för mig
13. Vem kramade du sist? Det kommer jag inte ihåg
14. Vad ser du fram emot? Fortfarande min födelsedag
15. Vad är 15? En ålder
16. Vilken skostorlek har du? 36/37
17. Vill du klippa dig? Ja
18. Är du över 25? Nej, 15
19. Pratar du mycket? Beror på
20. Kollar du på O.C.? Nej
21. Har ditt namn ett "x" i det? Nej
22. Känner du någon som heter Stive? Nej
23. Hittar du på egna ord? Massor
25. Är du en typiskt svartsjuk person? Nej, inte så värst
27. Vem ringde dig sist? Vet ej, raderar alla samtal
28. Biter du på naglarna? Nej
29. Har du lockigt hår? Japp
30. Vilken konsert ska du på härnäst? Ingen
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Försöker att förtränga det
32. Hur många gånger har du svurit idag? Säkert nån
33. Vilket ord säger du ofta? "Haha"
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Ja, den är konstig
35. Ska du jobba imorgon? Nej
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Vet ej
37. Vad borde du göra nu? Sova
38. Har du något smeknamn? Njaa, inte än
39. Sover du mycket? Ja, iaf på helger
40.Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Såg en film igår, men kommer inte ihåg vad den heter
41. Vad ska du göra på lördag? Hjälpa till att riva väggen längst ner
42. När var du ute sist? Ett tag sen
43. Har du gråtit idag? Nej
44. Är du en glad person? Ja
45. Har du roligt nu? Nej
46. Vad äter du helst? Mat eller kladdkaka
47. Tycker du om någon just nu?
Family&friends

48. Är det irriterande att det bara finns 47 frågor? JA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0