Sofia dissar reklam

Varför all denna jävla reklam!? Jag börjar bli trött på att det varje dag man kommer hem från skolan, bara finner en massa tråklappar som handlar om textilinsamling, ICAs specialpriser och gud vet vad. Jag kan ju ta idag som exempel: Jag gick glatt ner till brevlådan, i hopp om att få se mina betyg från IGCSE-kursen. Sen när jag öppnar den lilla luckan så ligger det merdemycket post där, men det är ta mig fasen bara reklam. Minst 20 olika lappar eller tidningar om olika saker och ett, ETT litet kuvert adresserat till pappa.
Jag slår vad om att mina föräldrar säkert inte vill sätta dit en sån där proffsig skylt med texten "Ingen reklam tack (era jävlar)", för det finns ju alltid en speciell sorts reklamlapp som de är intresserade av, och tyvärr kan man ju inte skriva "Ge oss bara rolig reklam".
Åhåååå.. jag tycker inte om reklam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0