Hejdåå!

Jahaja, nu är det äntligen dags att börja sommarlovet "på riktigt". Tidigare har man ju bara slöat runt, men nu ska vi äntligen till landet, kommer väl bli skönt.. vi har bra solplats där ^^. Vi ska åka snart, vid tre typ. Då åker vi och hämtar mutti i stan och sen bär det iväg till de större vägarna och Östergötland. Det är tur att vi har en sån proffsig bil med playstation&allt, så man kan sysselsätta sig med nånting, haha. Även fast det bara är 30 mil (tar ungefär 3 timmar) så orkar man ju inte bara sitta och glo ut från fönstret hela resan. Nejnej, jag och mina syskon Sara&Johanna (Ida stannar hemma en vecka för att sommarjobba på Statoil) ska försöka rota fram nåt roligt, gammalt tvspel nånstans.. det kanske blir Crash Bandicoot? :D Haha, nostalgi typ.

Jaja, vi får se vad det blir.. nu ska jag bara packa ihop de sista grejerna. Hoppas att jag inte glömmer nåt viktigt.. skulle vara typiskt mig. Mobilen! Fasen, den hade jag inte packat ner än, haha, och iPoden ligger på laddning. Vilken tur att jag satt här vid datorn och kunde hitta den dåå :) Hehe.

Det här inlägget blir väl ett hejdå-inlägg. Eftersom att jag är på landet så har vi inget bra internet, utan vi måste hålla på och betala för alla minutrar vi är online, så vi får typ .. ynka 5 minuter var eller nånting då&då. Förhoppningsvis blir det nåt snabbt, gulligt inlägg då.. annars ses vi om 2v, och sen efter 2v till!

GOODBYE, KISSES&HUGS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0