Hemma igen

Hallå där blåbär,

Efter tre timmars bilresa kom jag äntligen hem från landet för några timmar sen. Under hela vägen satt vi och sjöng glatt till Greaseskivan som lillesyrran rotat fram. Det fick mig att komma ihåg när min klass i sexan spelade upp den musikalen för alla föräldrar&elever på mellanstadiet, haha. Jag var Rizzo när vi spelade upp för föräldrarna och var ju såklart tvungen att sjunga "Look at me I'm Sandra Dee" helt solo framför allihopa. Kulkul, hahah.. men jag faktiskt massor av beröm för min finfina insats!

Förutom att sjunga satt jag och letade (helt förgäves) efter en fotboll och en polisbil. Vi hade fått några "Sunes sommarpyssel" gratis från Statoil, som vi tänkte att vi kunde roa oss med lite smått på vägen hem. Där i fanns bl.a. bilbingo, där det är bilder på en massa saker som man ska leta upp och sen när man fått en rad skriker man "BINGO!", haha. Det slutade med att vi körde hela brickan och då hade jag bara polisbil & fotboll kvar när det var ungefär 10 mil kvar. Jag tyckte att jag borde ha fått hitta dom småsakerna men nej.. så jag förlorade.

Men skiitsamma, jag ska ju till Turkland imoooorn! :D MEGABÄST. Två übersköna veckor på playan, kommer vara neger när skolan börjar sen. Dessutom ligger den delen av Turkiet vi ska till i Asien, vilket jag tycker är lite coolt.. då jag bara varit inom Europa och rest förut. En ny upplevelse ^^
Hoppas ni här hemma får väder à la super, för det får jag garanterat. 40 grader i skuggan och 30 i vattnet.. klå det!

HEJDÅ, HARE SKOJ <3<3
2008-07-18
whyatt.com.au är bääääst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0