Paradise Hotel

Haha, helt otroligt. Jag har fastnat för Paradise Hotel! Det är ett såntdär typiskt program man inte ska kolla på, de är ändå bara en massa skitsnack, helt onödigt. Men ändå så är det ganska spännande, nåt som gör att man måste fortsätta titta, för att se hur det går med alla förhållanden, vilka som åker ut och varför och allt, visst? Det jobbigaste är att programmet går 21:50 på TV400 varje kväll, det vill säga: det går samtidigt som ett program slutar och ett annat börjar på en annan, mer normal kanal. Hur ska man göra då liksom? Jag får helt enkelt prioritera, ikväll blev det Paradise före Project Runway, som jag iofs inte är suuuperintresserad av, så det gjorde inte så mycket..
Jag vet inte om det va någon som såg den säsongen av Paradise Hotel. Det är nämligen från 2005, så jag kommer ihåg nån person då jag såg nåt avsnitt redan då. De man kommer ihåg är väl Olinda och sen kommer jag ihåg han med föredetta Beckham-frillan.. Gregory! 

      

De är ju faktiskt ganska lika, inte sant? (klicka för att se större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0