Ingen bra rubrik.

Hejåhallå!

Idag har varit en såndär härlig dag igen. Ingen stress inför provet jag hade imorse, ingen stress inför redovisningen på engelskan.. ingen stress alls! Känns som 24/7-helg typ :) Så allt var frid och fröjd tills jag fick reda på mitt idrottsbetyg av Artigas - VG fick jag.. jag hade ju hoppats på MVG såklart, men mina skills räckte inte till på idrottsdan förut. PANNKAKA! Menmen, jag får ju ändå räkna bort ett betyg, så det funkar ju i alla fall ^^

Direkt när jag kom hem från skolan så snurra jag ut på vår perfekta lilla solplats på altanen. Låg där och längtade tills jag skulle bli brun, men mitt skinn är så segt så det tar ju sin lilla tid. Efter en timme så kom ett sketastort moln som såg ut att täcka solen de närmsta 20 minutrarna, så jag gick in. Kollade direkt om jag fått någon bikinilinje (:D) och wuuho, visst blev de det! Fast det här är ju bara en bööörjan, Turkiet i sommar yyaoo!

Time to go hunnybunnies, HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0