BAL IMORN

Hejåhallå!

Idag har jag tillbringat hela eftermiddagen med att förbereda mig inför Vårbalen imorgon. Jag klippte mig (blev nöjder :), valde frisyr, valt smink, underkläder(!)... ja, allt helt enkelt. Jag vill inte ta risken att fippla med nånting imorn, då får jag panik, så allt blir klart idag så är det bara att köra igång imorn efter skolan - FULL FART.

Idag har i varje fall varit en trevlig dag, mycket skriv i Yearbooks har det blivit, men det är ju bara kul ^^. Kommer snart... mamma ropar...
...hejj igen, hahhaha, jag försökte säga "okej" med helt öppen mun. Det går inte! Prova, man låter fett gayig.
Nu ska jag duscha och fixa mina naglar, sen ska jag kanske sova, hihi :)

Godnatt, dröm sött vakna blött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0