Förberedelser

Just nu sitter jag med en såndär skumgummigrej mellan tårna för att måla mina kära naglar. Ingen färg, utan naturligt beige bara. Efter det ska jag måla ännu ett lager på mina fingernaglar, samma färg dårå :)
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. man vill ju inte börja med allt för tidigt för då kanske allting blir förstört sen när man väl ska åka. Och man vill inte heller börja för sent.. då blire inge kul. Såå.. jaa.. jag vet inte riktigt hur jag ska göra, får göra allt i långsam takt och börja tidigt, blir bra?
Under tiden nagellacket torkar läser jag i min bok som kom med posten från Adlibris igår. De är böckerna om Georgia Nicholson, überbra verkligen. Det är åttonde boken nu, "Campingfiasko i tårtträsket", RIKTIG humor där alltså! 10 av 10, LÄS DOM! Jag har hört att de ska filmatiseras snart, ÄRE SANT? Haha, guu va kul, måste jag bara se. När man läser böcker så föreställer man sig ju alltid hur personerna ser ut i verkligheten, och då får man ju se om filmen stämmer överens med ens tankar. Lite intressant, right? :)

Ska återgå till målandet, hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0