Jag vill till Linköping.. NU!

Jag kanske har nämnt det tidigare, men jag får ju en avslutningspresent av m&p! För totalt 3000 åkte Ida till gbg förra året, när hon slutade nian. Så nu får jag lika mycket :) Jag bestämde att åka till Linköping med mamma, resa&hotell kostar 1000 kr. Det betyder att jag har 2000 kvar att shoppa för! Underbart&fantastiskt.. ellerhur!? Vi åker den 27 juni och stannar en natt, för att lägga så lite pengar på boende som möjligt, hihi.

Jag har redan börjat fundera lite på vad för saker jag behöver och sånt som jag vill ha.. några saker som står på min lista är:
* Nagellack
* Klänning
* Shorts
* Zip-hood
* Väska
* T-shirts


Har kollat runt lite på olika affärer på internet nu, Gina Tricot har ju många rätt fina saker ^^. Men jag har tänkt att jag inte ska köpa så mycket märkeskläder, för man får mycket mer för pengarna om man handlar på typ.. Gina eller H&M, right? :D När jag kommer hem sen så lägger jag säkert in lite bilder på det som det blev till slut.

SKOLAVSLUTNING var det ju i onsdags! Herregud vad skönt att äntligen gå ut grundskolan. Jag skulle iofs väldigt gärna gå ett år till i den här skolan, för det är nu i nian som alla har kommit lite närmre varandra och mer blivit som en riktig klass.. då känns det så synd att man ska lämna den just nu.. De man kommer sakna mest nästan är ju lärarna! Vi har haft de bästa lärarna i alla ämnen typ. Lowrey, Ryberg, Presland, Gehlin.. det är så synd att man aldrig mer kommer att få en lektion av dom. Det är ju bl.a. dom som har gjort skolan och lektionerna roliga över huvud taget. Man blir tårögd av att tänka på det ens en gång.. :( Men i alla fall, i höst blir det ny skola, nya människor, nya lärare.. Blackan har jag hört har väldigt bra lärare där med.. så man överlever väl hoppas jag..

Nu till själva skolavslutningen! Det bästa med avslutningarna i engelska skolan är ju att man får ha de blåa dräkterna och hattarna, coolt ju ^^ Haha, och efter att alla priser i olika ämnen delats ut så kommer det bästa.. uppslängingen av hattarnaaaa! När jag skulle kasta min så hamna den väldigt långt bak.. så jag snodde någons som kom flygande, höhö. Mamma filmade när vi slängde upp dom.. fast eftersom jag inte är världsbäst på datorer så vet jag inte hur jag lägger in en video från egen kamera, in på min bloggis. Så ni får väl nöja er med de här fotona istället! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0