En söndag ur Sofias liv

Hej gay,

Idag började jag dagen med frukost som bestod av mjölk med blåbär (mums, höhö). Sen fortsatte jag ut till vardagsrummet där Ida&Fredrik låg å kolla på Independece Day, så jag slog mig ner jag mä. Will Smith är ju asrolig ju, haha, i alla fall i den filmen.. någon som sett? Den handlar om aliens som invaderar hela världen med sina jätteskepp och ska förstöra hela planeten typ... ? Den är väldigt bra i alla fall.. 4 tummar av 5 :). Sen så hade jag egentligen planer på att skriva en engelskatext om Charles Taylor (vårt arbete om Enemies of Democracy), men jag bestämde mig för att skjuta på det igen, som jag gjort de senaste veckorna.. Så istället för plugg så rensade jag ur min garderooob! WUHO till mig. På min säng ligger nu en drös med kläder som mina kära syskon kommer att få brottas om sen.

Då vi ska på klassresa till Blidö på tisdag var jag tvungen att få lite kläder tvättade och så duktig som jag är slängde jag in två maskiner med tvätt helt själver! Ännu ett WUHO till mig. Efter det var jag i alla fall tvungen att skriva min nedrans engelska och slog mig ner framför datorn.. men till min räddning kommer mutti och säger att det är fika (WUHO) med hembakta blåbärsmuffins och digestivekex ^^. Efter fikat var jag så trött att jag somna i soffan i nån timme medan resten av familjen gick ut på promenad i det fina vädret. När jag vaknade tralla jag motvilligt ner till mitt rum och började skriva, så nu är hela min text om hans "Early Life" klar i alla fall! :D The rest of the day off.

Nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.. får väl sitta här å uggla tills det blir middag, menmen .. Goodbye puckos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0