New Clothes.

TORSDAG, 2/10

I torsdags var jag på TopShops VIP-kväll.
Jag hade fått en inbjudan som gällde som inträde för två personer. Jag bjöd med Angela, då vi inte träffat varandra på hur länge som helst, så jag tyckte det var på tiden :). Treeeevligt att träffas!
Där bjöds på godis och dricka plus 20% rabatt på allt i butiken! Amazing, huh? Mellan klockan 20:00 och 22:00 var jag där och provade plagg efter plagg tills jag hade tre kvar. Då var det bara att gå och ställa sig i den oändliga kön och vänta på att få betala.
En utav sakerna jag köpte var en ljusgul t-shirt med Snobben-tryck på. Jättegullig var den. Nackdelen är att den kostade 239:-, men jag köpte den i alla fall. Fast nu när jag fått tänka ett tag så har jag kommit fram till att 240 spänn för en t-shirt är alldeles för mycket, därför har jag lämnat tillbaka den...



Lång blå kofta 239:-, Svart kjol 359:-


FREDAG, 3/10

Igår efter skolan var jag och Malin sjukt sugna på Mc Flurry
, så när vi slutat åkte vi raka vägen till McDonalds i Vällingby. Efter att ha suttit där i sofforna vid mitt favoritbord (det längst in till höger, i högra hörnet, på andra våningen) och fikat, pratat och spelat Tetris på våra miniräknare (nerds), tog vi en tripp till Topshop där jag bytta min svarta kjol till en mindre storlek. Därefter skulle vi gå till Gina Tricot då Malin behövde tjocka leggings nu när det snart är vinter och allt. På vägen dit gick vi förbi Sisters, där jag tittade lite på jackor. De vinter-/höstjackor jag har nu är inte riktigt min stil längre, vill ha en ny... Jag hittade i alla fall en som var jättefin. Jag kan lägga in bilder på den senare, men just nu finns de bara i mobilen. Väl inne på Gina såg vi att det var rätt så mycket rea. Självklart hittade jag någonting som jag köpte...


Röd tröja (3/4 ärm) 49:-, Vit topp 49:-, Vit t-shirt m. tryck
49:-

Efter det åkte vi hem,
Malin till sig och jag till hem till mig. Fast senare på kvällen skulle vi träffas igen och kolla på film, tjocka godis etc. :D. Filmen blev Charlies Änglar - en superbra film, faktiskt. Det tog dock ett tag innan vi fick igång den, då vår DVD längst ner är rätt så stenålders. Men sen när Vati kom med sina spirit fingers gick det hur bra som helst.


LÖRDAG, 4/10

Och så kommer vi till idag, lördag - Kanelbullens Dag. Jag och nästan hela min familj (Ida är borta och lanar) åkte till bort till Barkarby Outlet för att köpa nya skor till Sara och Johanna. Efter att ha gått runt i ett antal affärer går vi in på Skopunkten och -där hittar jag ett par skor! Jag brukar nästan aldrig köpa varma skor, även fast jag borde det till vintern, för jag tycker att de är så klumpiga, för det mesta. Men så hittade jag ett par, som det var rea på (99 kronor istället för 349!), och som jag faktiskt tyckte var både fina och varma. Helt perfekt.


Bruna skor från Skopunkten, 99:-

Senare på dagen blev det en massa fika. Vi åt dock inga kanelbullar, de var slut överallt... :/

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina skor. :)

2008-10-14 @ 19:50:24
URL: http://mawan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack så mycket :D

2008-10-14 @ 20:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0