Ansiktsburk (Y)

Det tog ett tag innan jag insåg att han inte sjöng "ansiktsburk" på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Björkman

Ansiktsburk.. det var ett tag sen man hörde den senast! Klassiskt värre!



Haha.. jag känner mig hedrad! Alternativt oroad då det känns smått stalkigt.. :P



Jupp, jag har sett den. Och.. mja, alltså, jag är ganska luttrad av mig, så jag har svårt att bli riktigt rädd. Men den var i min typ av genre för skräckfilm, du vet när det blir psykologiskt och man inte får se mycket, när mycket byggs i ens egen fantasi. Mixen av handkamera och okända skådisar fanns ju redan i min favvoskräckis (Blair Witch Project) så det är också plus. En hel del sekvenser svar småotäcka dock, men nådde inte riktigt ända in på mig. Men sevärd, absolut! Ingen dålig film. Tror du skulle kunna gilla den :)



Tackar! Ja, det är en hel del svenskt.. men så svårt att välja ut på vissa när man bara får ta en på varje bokstav. Hårt att dissa om man har flera riktiga favoriter på samma liksom.

Såklart du får sno den :) Eller kan man få nå't i utbyte? Haha :P

2009-12-03 @ 13:59:13
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0