Bingolotto

Vid samma tid förra veckan, satt hela familjen framför TVn och tittade på Bingolottos Uppesittarkväll. Tillslut lyckades jag vinna 100 kronor (:D), som vi använde till att köpa nya lotter...

Nu sitter vi här igen. Bingot har precis varit. Jag vann inte ett dyft. Ingen av oss vann nåt dyft. (Dyft? Vilket sjukt fult ord) (... jag säger 'sjukt' för ofta...). Jag hade fyra i rad på tre ställen. 1000, 50000, 250000. Jag ville ha Gustav 55, Gustav 56 eller Ivar 25. Vad fick jag? Ingenting. Tack så jäkla mycket, Lotta Engberg.



(Som jag tidigare nämnt så ja, är jag förtidspensionerad. För mycket stress i skolan. Pallade inte trycket, liksom. Världens coolaste pensionär. Det är jag det. Och Bert såklart. Bert Ljung. Han är kung.)


(Jag är en rimtalang)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0