SATC is the shiiet :D

Nu har jag blivit sådär 'addicted to Sex and the City' igen. Hopplöst, kommer aldrig i säng i tid. Ser på avsnitt fram till tolv på natten... inte bra. Uschi. Har lett till att jag försovit mig två gånger de två senast veckorna.. inte likt mig, höhö. Men, jaja.. jag får väl se till att bara titta på ett avsnitt istället för, typ, tre. Känns lite onödigt med så många.. men det är ju så svårt att sluta! När det bara är att trycka på en liten knapp så kommer man till nästa avsnitt, utan reklampauser och allt annat. Hm, kommer få abstinensbesvär när jag slutar. Haha! Får börja med ett-avsnitts-planen ikväll. Så, godnatt! Kisses&hugs.

Kommentarer
Postat av: Lina

SATC <3<3

2009-01-30 @ 18:41:29
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0