HAHA

Det finns inte många som skulle lägga upp en så otroligt ful bild, men vafan. Nåt måste jag ju skriva om...

Den är så jävla klockren (tydligen ett överskattat ord, enligt 'Värsta Språket'). Har inte den blekaste aning om hur jag lyckades med den minen, måste ha ruskat på huvet eller nåt. Snacka om att inte ha kontroll på någonting. På samma gång så tittar Joakim och Joel (kusiner!) på mig, av någon annan skum anledning. HAHAHHAH. Jag tycker att den är skitkul... (skrattar lite till)... Ett väldigt konstigt foto... väldigt konstigt...

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

jöpp, jag vet :)

2009-06-06 @ 20:57:04
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: doris

konstigt nog tycker jag att det ser ut som en blandning av dig och olivia.. inget illa menat mot någon av er, men ni funkar inte som blandras tydligen.

2009-06-07 @ 00:21:00
Postat av: Sofia

Haahahaha... jag ser inte vad du menar, men jag förstår det.

2009-06-07 @ 00:28:40
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0