SE UPP I TRAFIKEN, HÄR KOMMER JAAAAG!

Jag var på en såndär kurs igår! För körkort, ni vet... och fyfasen vad tråkigt det var. Bara tanken på att sitta där i tre timmar och lyssna på någon tråkig gubbe som babblar om kopplingar, trafikskyltar och säkerhet är ju hemsk. Men nu efteråt inser jag att det var ännu värre. Kursen tog istället 3 timmar och 45 minuter. Jävla bajs. Jag fick ont i rumpelirumpan av att sitta ner. Stackars :(
MEN, snubben var inte så tråkig, faktiskt. En av de första sakerna han sa var "Ni kan avbryta mig när som helst för att ställa frågor. Bombardera mig med frågor brukar jag säga. Jag är från Bagdad, jag klarar det." Det tyckte jag var väldigt roligt. "Banne mig" sa han hela tiden också. "Hur många dör i trafiken i Sverige varje år?" Frågade han, och trodde att han hörde någon som svarade 1000. "Tusen!? Du skrämmer livet ur mig, är det här Irak eller?" Hihihihi. Så jag klarade mig, som tur var. Tack!

Så. Vad jag vill komma fram till är att jag inom några veckor kommer att vara övningskörare!  Så om ni ser en liten silvrig Toyota Yaris ute på vägen, med en grön skylt i bakrutan... håll er på avstånd, kära ni. Tack på förhand!

Det skulle inte förvåna mig om det slutar något liknande det här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0