Segis, of course

Tjohoo!

Übersegt på bloggfronten.   .... Japp...
Idag har jag jobbat hela dagen lång. Eller egentligen halva, då jag vaknade vid tolv, men... detaljer... Först skrubbade jag rent mina skrapade balkongräcken med målarsoda och vatten. Kände mig som en äkta naturare när jag satt där och mätte upp hur mycket det skulle vara av pulvret, samtidigt som jag tänkte på att pulvrets löslighet minskade när vattnets temperatur ökade. Suck. Kan det bli värre? Jag har ju förfasen sommarlov. LOV. Och nu när det är meningen att man ska slippa gå runt och oroa sig för saker och ting, så passar såklart kråkorna på att invadera oss. Jahapp. Vi kommer dö om sju dagar. Kråkskitarna tar över hela Hässelby. Det är ute med oss. Mer om det i ett annat inlägg. Faktiskt.

Tillbaka till mitt jobberi! Hittills har jag jobbat i 6,5 timmar och därmed tjänat 455:-. WUUUUHO. Det här går ju som smoort! (Pettson&Findus i mucklornas värld... när man spelar 'Sänka Bulle'). Men vad har jag gjort förutom att jobba, måntro? JOHO. Jag har varit och tältat ute på Munsö med några i min kära klass. Tältet lukta skunk, det var mygg överallt, det blev lite ont om vatten, men inte klagar jag för det. Det var väldigt mysigt :) Det fanns en såndär metallgrej med minicyklar på, ni vet? Skitskoj :D Vattnet var varmt också.. 20 grader tror jag någon mätte det till. Très härligt.

Sen har jag väl inte gjort så mycket... eller jo! Vi tittade ju på Pappa Polis förut :D! Bara för att Daniel i min klass var med i den, höhö. BILD SÅKLART:

Nuttis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0