Tjohooo!

Idag snurrade jag in en stund till Vällingby för att köpa kjolen som finns i tidigare inlägg. Mycket bra, mycket bra. Köpte även en topp, som jag inte orkar lägga in bild på... för så lat är jag.
Så.. vad har jag hittat på för nåt skoj idag då? Moahahaaa...
Började med sovmorgon till fem över tio (som jag alltid missbrukar - går jämt och lägger mig vid halv två och sover lika långt tid som jag brukar, istället för att gå och lägga mig i normal tid och få lite extra sömn... så typiskt mig). Matte först och franska efter det. Vi började titta på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter. Har sett den förut i alla fall.. sjukt konstig är den. En tjej som springer omkring och letar efter Bordoteau, eller vad han heter, för att ge honom en låda med saker i som hon hittat i hennes badrum. Sen är det en mystisk man som rullar runt och letar efter slängda foton vid fotoautomater och klistrar in dem i en bok. Huvudpersonen är rätt weird... kastar macka gör hon... och tänker på hur många människor i världen som får orgasm just nu.

Lunch med kebabgryta, sedan svenska med kebab-Ullis. Försenad som vanligt, förvirrad som vanligt, ful som vanligt. Allt var som vanligt. Trevligt, trevligt.... Vi fick lyssna på när hon gick igenom tråkgrejor om noveller innan vi fick smita iväg till datasalen och ha lite kul (och nej, inte kul som i barnförbjudet). Sista lektionen var biologi, som vi fick skippa om vi var klara med vårt arbete (vilket vi i princip var, turligt nog :D), så jag slutade tidelitidigt!
Och sen var jag som sagt i Vällingby en stund... sen följde jag med vati och storhandlade på Coop, vilket är roligare än att handla på typ Willys... där har man en egen liten biiip-automat och så får man sätta klisterlappar på grönsakerna... höhö... har ju sagt att jag är lättroad.
Sen kom jag hem, plockade in maten, satte mig här, ugglade med harpan (min nya drog, sorgligt nog) och nu är det mat. Så hejdå era krovmedbrödisar... see ya lejter!

Kommentarer
Postat av: doris

kebab-ullis? de va något nytt!

2009-03-24 @ 21:27:29
Postat av: Sofia

Ja, men måste ju ha lite omväxling i vardan, hur skulle Sofia annars roa sig?

2009-03-24 @ 21:59:30
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0