Jag hade tråkigt, okej?

Vi lyssnade på fågelkvitter i en hel timme idag på biologilektionen. Om, och om, och om igen. Blä. Uttråkande efter ett tag, om än väldigt skönt att slippa allt skrivande. Det krävs inte direkt någon hjärnaktivitet. Just då. Stand by-funktionen, ni vet. Fast min kanske aldrig är på i alla fall. Jag har nog stängt av Stand by... sparar el, ni vet. Visst vet ni? Trodde väl det. I alla fall så kan jag ju lägga in mitt lilla klotter med tillhörande text från biologiblocket. Och ja, jag skrev snett.
KLOTTER? Nä. FINT!!! (3 utropstecken) ... (för att det är intressant)......
But... me like 'le dot'. Jaha? Bryr jag mig? Nej. Gör jag inte? Jo. Jag bryr mig såhär mycket:   .   Lika mycket som den pricken är värd. Jaha, vad säger du? Är den dyr? Jaha. Bryr jag mig? Nej. Pas du tout (en francais)....
Vad snett jag skriver............
Som sagt: me like 'le dot'.

Åh. Så roligt man kan ha. Inte precis så att någon kommer att läsa den här skiten. Så varför skriver jag? - För att jag tänker, din jävel. Jag har minsann en nedrans massa insida. Så jag skriver. För att lätta på trycket. Kissa med hjärnan, typ. Visst är det trevligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0