Novelltävling

Det är en novelltävling på gång i skolan... tema "Insidan, utsidan". Jag började skriva på en liten text... som jag inte riktigt kan säga vad det är. Problemet är dock att den bara är två sidor lång. Minimum är tre. Det är ju litee.. bajs. Kvadruppelbajs, faktiskt... till och med. Förstapriset är 3000 kronor. Det skulle inte sitta illa.

Det vore kul att se om sånt som jag skriver skulle vara värt någonting... för jag kan ju inte riktigt svara på det själv.

Men åååh, vad är det med mig... jag skriver bara tråkiga inlägg nuförtiden (som jag för övrigt inte har någon aning om ifall det är ett, två eller tre ord) (... jag HATAR såna ord som man inte vet hur många de är... så grymt Caroligt onödigt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0