:O

Är det sant att man får fler träffar på google om man skriver att Blondinbella är en gris!?

BLONDINBELLA är en gris
Blondinbella ÄR en gris
Blondinbella är EN gris
Blondinbella är en GRIIIIIS

(Vilket jag självklart inte tycker... jag irriterar mig bara på hennes sätt att prata)


Eller om man nämner Kissie?

För Kissie är ju helt grodlåraktigt dum i hela hennes caroliga lilla huvud. Ful är hon också. Som en anka. Anna Anka (ni vet hon Hollywoodfrun som åt brosk för att inte få.. öhm.. cancer?) (hon är allt bra dum...). Kissie Kissie Kissie har fula läppar läppar läppar och en ful rosa mysdress. ANNA ANKA!

Kenza tycker vi däremot om. Hon verkar som en bra tjej. MYCKET bra tjej.

Idol tycker vi om. Speciellt Tove. Och Erik. Kalle är cool. HAHAHHA "Kalle med kompis". Det var så sjukt roligt. Skrattar fortfarande som en annan rumpa.



Och, öhm, alltså.. ja..öh... detta var INTE ett inlägg för att locka fler LÄSARE till min blogg. INTE ALLS. Inget inlägg som skulle ge fler träffar på google. INTE ALLS. Bara ett helt, jättenormalt blogginlägg. Inte som Paranormal Activity, som tydligen ska vara den skitläskigaste filmen i hela världshistorien. Alla skiter på sig redan i förtexterna. Tydligen.

Kommentarer
Postat av: Mutti

Testa att nämna din kära mamma. Kan då tänkas att man får många träffar...om man söker på t.ex. "engelsk ko(t)te" (moo-tea), "japansk ko" (moo-san) eller helt enkelt bara "knäpp".

2009-11-22 @ 11:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0