Sofia är dålig (och ja, jag är tillräckligt viktig för att tilltala mig själv i tredje person)

Hm. Jag har kommit fram till att min Veckans Fråga suger. Bajs. Åsna. Rumpa. Den är sämst. Det är ju bara ett av alternativen som är positivt. Jag måste ha varit halvtom den dagen.

Men det kan jag inte ändra på nu. (Jo, det går, men jag tänker inte. Jag är i trotsåldern). Den får vara kvar tills jag kommer på någon bättre. Eller tills någon klagar lika mycket som en ko bajsar. Inte för att jag skulle bry mig mer då, men jag kan säga det för att verka snäll. Jag bryr mig inte om er egentligen, är alltså vad jag vill komma fram till.

Nej, förlåt... nu var jag elak. Jag bryr mig faktiskt. Så här mycket:

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Så, nu vet ni det. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0