Vati i trikåer

Skratta loss, för det gjorde jag. HERREGUD.

Vati är tränare i mina småsystrars gympagrupp... i helgen var de uppe i Umeå och tävlade.
"Om ni kommer bland de fem bästa, ska vi tränare gå omkring i JSMs lila trikåer med dräkt, en hel träning".

Jag garvade som ett as när jag fick höra det här.

Och... ni ser ju hur det gick. Efter en träning kommer Johanna hem med de här bilderna, och herregud... den där posen, när han trycker ut magen. Jag kan inte sluta skratta.

Och vati är mycket medveten om att den här bilden ligger här på min blogg. Det var det första jag sa till honom... "DET kommer finnas på bloggisen sen". Han är antagligen också medveten om att han nästan skämmer ut sig, men det bjuder han på. Min lilla vati. Min lilla bajspöl. Du är rolig, du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0