Sofia genom åren

Jag har rotat fram alla porträttbilder jag kunnat hitta på mig från dess att jag var bebis tills idag. Ha det så roligt...

Man börjar som liten och söt
Vänster bebis, höger ½ år (Höger på högerbilden, till vänster om mig sitter Ida.)


Vänster 1 år, höger 1½ år


Vänster 2-3 år?, höger 4 år? (Lägg märke till kaninöronen som sticker upp på vänstra fotot. Det är min Jajje - mitt gossedjur.)


Vänster sexårs, höger 1:an


Och ungefär här går man över till "helt okej"-perioden
Vänster 2:an, höger 3:an


Här brister det och "ful"-perioden börjar (Lägg märke till mitt fula halsband, mitt fula leende och mitt fula läppglans... VARFÖR skulle alla ha läppglans då?)
Vänster 4:an, höger 5:an


Vänster 6:an, höger 7:an (Lägg märke till att 6:ans bild är den fulaste i världshistorien. Jag driver inte.)


Och fortsätter ända tills 9:an. Då ser man någorlunda normal ut igen. (9:ans foto är nog det jag blivit mest nöjd med på äldre dar.)
Vänster 8:an, höger 9:an


Ettan på gymnasiet



Tvåans bild får ni när den kommer med posten, vilket borde bli någon gång under veckan. Jag lovar... hur ful den än är, så hamnar den på min blogg. Och BARA på min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0