SMS-grejsimojs

HEJHEJHEJHEJ!
• Bläddra fram till inkorgen.
• Bläddra, bläddra, bläddra i fem sekunder.
• Det sms:et blir svaret på frågan.
• Gör om tills du svarat på alla.

.... det KAN bli skitroligt :D Här är min:


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Datorn är redan hämtad ändå

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Ska den vara kvar i förpackningen?

3. Vilket sms blev du mest berörd av?
Man dör inte av att fastna i tunnelbanedörrar

4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hej Sofia!

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Pappa ville veta och jag var inte helt hundra

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hahaha, ja jag kan komma lite tidigare

7. Vad vill du höra mest av allt?
Bra, jag vill inte va elak, men erik duger nog inte mycket till

8. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Det var stavningsprogrammet

9. Din romantiska replik?
Haha jag sjunger bättre än han som precis sjöng

10. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Jag hinner med bussen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0