Godnatt!

Jag lovar er roligare bloggning på sommarlovet sen. När jag är hemma, vill säga. Jag flyger ju faktiskt iväg till Gran Canaria i en vecka. Om nu askan är helt borta då. Bäst för den att den är... morr. Sedan var det tanken att jag skulle försvinna iväg till landet-utan-bra-internet i några veckor, men det kanske inte blir av. Johanna ska förhoppningsvis operera sitt knä, och då måste vi stanna hemma. Väldigt annorlunda för en sommar, faktiskt. Tråkigt om vi inte kommer ner alls.. men très bra om operationen blir av, förstås. Prioriteringar, ni vet (Y)


Random bild från Sofias "Bilder funna på mobilen"-mapp

Kommentarer
Postat av: Björkman

Väs! Väs kommer ifrån en gammal ensidesserie med farbror Joakim. Han åker till Indien och råkar gå förbi en ormtjusare. Ormen hypnotiserar honom och får honom att skänka pengar till ormtjusaren samtidigt som ormen säger "Väs!". I sista serierutan ser man sedan Joakim kliva av planet hemma i Ankeborg igen där fröken Näbblund står och väntar:

- Hur var resan till Indien herr von Anka?

- VÄS!



Detta begrepp har sedan använts flitigt av framför allt mig och Erik när något går dåligt :)

2010-04-29 @ 18:08:49
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0