Relax, take it eeeaaasyyy

Vet ni vad jag har gjort den här helgen?

Tittat på tv. Jag har tittat sååå mycket på tv. Samtidigt som jag gjort sååå mycket annat. (typ). Jag har sett Vi i femman, tv-shop & tvins, Are you smarter than a fifth grader, Fairly odd parents, Miljonlotteriet lyckohjulet, Vem vet mest, Så ska det låta, How I met your mother, Scrubs, Vänner, 2½ män, Postkodlotteriet, Ishockey, American idol och Rain man.

Myyycket tv. Är bra. Rain man är en väldigt bra film. Ni vet väl vem Rain man är? Den riktiga Rain man alltså.. inte Dustin Hoffman. Utan Kim Peek:


(jag är inte säker på att den här bilden gör honom rättvisa.. som man kanske säger)

Hur som helst så är det en snubbe med ett helt sjukt minne. Mr Wikipedia säger: "Hans minne var enormt, han kunde redogöra för över 12 000 böcker, han kunde de flesta städer på jorden, vilken veckodag ett speciellt datum hade och så vidare. Samtidigt kunde han exempelvis heller inte klä på sig själv."

Tyvärr så dog han förra året... sorgligt...

Kommentarer
Postat av: Björkman

Nämen, där var hon ju igen! Angenämt! ;)



Bravo! Tror du kommer gilla den.



Fick Linus bestämma så skulle jag vara nästintill flint á la skinhead, men jag tycker gränsen får gå någonstans. Jag är inte 35 bast än liksom..



Eftersom du överlevt och inte mått dåligt (vad jag har hört?) antar jag att det var en godis, möjligen bara en aning gammal och opålitlig.



Kim Peek gillar vi! Kollade dokumentär på youtube när jag såg "Rain Man" första gången för ett par månader sedan. Tänk att kunna ha det minnet.. men jag skulle inte direkt byta ut det mot att vara såpass handikappad på de andra planen :/



Ang. din fot.. finns ett antal teorier att pröva. En skulle kunna vara att du gått med typ ballerinaskor och blivit extremt solbränd på den röda ytan, men det är nog inte så många skor som är skurna såpass snett så.. nej, det går bort. Det troligaste är att du tappat något på den. Antingen typ ett strykjärn eller något annat varmt eller helt enkelt något väldans tungt. Jag tycker själva "kanten" där framme ser för skarp ut för att det skulle vara så enkelt som att du suttit på foten. Å andra sidan skulle du kanske gjort en större grej av det om det faktiskt var en allvarligare skada. Å tredje sidan analyserar jag lite väl mycket och bör komma med ett svar:

Du har försökt tatuera in en stor raviolikudde, men kom bara halvvägs!



I don't like mondays är för övrigt en mycket bra låt.

2010-04-25 @ 21:15:33
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0