grupper is the SHIT

Jag går med i grupper hela tiden. Heeela tiden. Det är roligt. Man hittar såna där grupper som handlar om sånt man inte trodde att någon annan än en själv höll på med. Mycket roligt. Skojs.Igt.

Eftersom jag inte har något väldigt roligt för mig, och inte har något annat att skriva om, så får ni nu ett (stort) utdrag ur mitt facebookgrupparkiv:


Vi som inte förstår oss på tjejer

Om djur inte är till för att ätas, varför är de då gjorda av mat?

I have a motivation problem until I have a time problem.

"Fan va mätt jaé" *äter* "Men varför äter du då?" "Dee så jävla gott!!"

Join if you know someone who looks like Sid from Ice Age
(en mattant i min skola)

Alla vi som älskar random saker

Vi som hatar att få stånd i mjukisbyxor

Alla vi som får lite lätt panik när stoppknapparna på bussen inte fungerar

Vi som kan flyga men låter bli för att inte skapa konflikter med fåglar

Vi som tar 700 kg i bänkpress!
(... ofc)

Vem fan har doppat KISSie i BAJS?

Akta dig för A-brunnar

Being afraid to let your leg hang off your bed in case it gets eaten

I<3MJÖLK

I don't smoke. There are cooler ways to die.

I flip my pillow over to get the cold side.

It's not my fault what you said can be misconstrued as a sexual innuendo

Naturskämt

OMG! There's a group on facebook for that!

Vi som blir fula på bild men är awesome i verkligheten

Vi som hatar tickande klockor

Vi som älskar när någons skratt är roligare än själva skämtet

We want real Stifler & Co back to American Pie

We will survive 2012 because Ted Mosby lives on 2030

Älska Peter Jihde



WUHO! Finito.
(jag har förresten en tickande klocka precis bredvid mig. sjukt irriterande. jag brukar tillochmed stänga in mitt armbandsur i en låda för att jag ska kunna sova. illa.)

(och juste.. det här är bara GRUPPER, det finns ju fansidor också)

Kommentarer
Postat av: Björkman

Sååå. Efter lång tid och lite möda, mer skoj, så blev jag klar med den där evighetslistan. Eller ja, 40 punkter är väl inte en hel evighet men åtminstone en halv.

Men jo, vi är ju olika alla. Jag har försökt belysa det en del också :P Ska strax kontrolläsa det jag skrivit också, men inlägget är upplagt.



Free Fallin' har jag inte hört än, den får vi ta oss en titt på strax.



Haha, så du litar också på den goda turen i så'na sammanhang.. känner igen det där. Det brukar alltid lösa sig på något magiskt sätt i slutet efter mycket vånda och lite slit. Den kommer säkert till dig igen :)

2010-04-12 @ 16:13:41
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0