Film är bra

Jag funtar på att lägga till en ny kategori. Jag har aldrig förut haft en tanke på att jag skulle kunna ha en "Film"-kategori, förrän jag såg att Elsa hade det på sin blogg (forskarskola-elsa). Det verkar ju väldans smart, måste jag säga. Speciellt när jag kollar på sjukt mycket film. Jag har faktiskt rotat fram alla mina biobiljetter (ja, jag har börjat spara på dem... sen i mars) och:

I mars gick jag på:
Alice i Underlandet två gånger
Avatar en gång

April:
Ingen

Maj:
Clash of the Titans
Beck - Levande begravd
Shutter Island

Juni:
Streetdance 3D
Kommissare Späck
Prince of Persia

Juli:
Eclipse
Sex and the City 2
Killers
Inception

Alltså, i princip, tre gånger i månaden sen i mars. 15 filmer totalt. Rätt bra jobbat, måste jag säga. Och grejen är... att sex gånger av dem var gratis för mig. Antingen har jag gått på bio med mina syskon och alltså fått betalt av m&p eller så har jag vunnit biljetter i en tävling eller så har jag gått med skolan. Jag älskar det.

Om jag då bara ser till att skriva ett litet inlägg när jag ser en film, blir det betydligt bättre uppdatering på den här bloggen. Det vore väl alltid trevligt, så säg?


Filmen jag vill se mest nu: I rymden finns inga känslor. Jag tror att det är en film för mig. Definitivt. Jag hoppashoppashoppas att den lever upp till mina förväntningar.


Kommentarer
Postat av: Elsa

Såklart du ska ha en filmkategori! :D

2010-08-24 @ 16:51:00
URL: http://essessa.wordpress.com
Postat av: joel

Jag hade också gått på bio om jag hade haft vänner!

2010-08-26 @ 13:21:25
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0