Mindre än ett år

Ni anar inte hur mycket jag längtar till att få flytta hemifrån. Mindre än ett år kvaaaar. Inte så att jag desperat vill komma bort från min finfina familj, utan jag vill bara ha nåt eget... helt enkelt. Och jag som älskar inredning och allt sånt där är astaggad på att fixa. Mutti har redan börjat titta på lägenheter i Uppsala för att se hur det ser ut, vad det kostar etc. Jag hittade en perfekt idag. Verkligen perfekt. För mig.

... Men den kostade en miljon. Bara liitegrann för mycket. Jag hoppashoppashoppas att det finns en att köpa nästa år... annars blir det studentbostad. Blääää.

Och juste, när jag bor där vill jag cykla omkring på en sån här:

Men de kostar 7000. Begagnad.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej, allt bra med dig idag? :)

2010-08-26 @ 22:52:31
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Björkman

Hela den dagen iallafall var vi pirater. Man blev rätt trött på att säga "yarrr!!" efter några timmar och rom har aldrig varit gott. Men det var grymt kul!

Finns en kort viedosnutt som nån spelade in av en av utmaningarna där jag och två till gjorde världens sämsta teaterinsats. Mkt intressant.



Klart det är för att du bor där. Vem skulle de annars få inspiration ifrån? Jag antar att de redan vallfärdat till din gräsmatta och tältat för att försöka få autograf?



Definitivt mycket smartare. Dessvärre är vi ju inte så kända så fortet dröjer nog för vår del..



Ofta köpa lägenhet! Vad är det för fel på studentbostäder nu då? :P Bra mycket mer ekonomiskt.

2010-08-27 @ 01:05:17
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0