Wuho, en till sån där lista

För att jag inte har någonting annat att skriva om för tillfället, får ni en till sån här:

Din första...
Operation: -
Första piercingen: Öronen när jag var sex år, tror jag
Första bästa vän: Hm.. som jag kommer ihåg.. Malin och Lina
Första priset: Skidtävling
Första sporten du började på: Gymnastik
Första husdjuret: Kaniner (Långöra och Smulan)
Första semestern: Frankrike - Narbonne Plage
Första konserten: Destiny’s child med Lina
Första kärleken: -

Favoriter:
Filmer: Bridget Jones dagbok, Ondskan, Nyckeln till frihet
Tv-program: Dexter och Pushing Daisies
Musik: Mycket svenskt just nu, som sagt
Drink: Jag tycker om.. citrus :D
Kroppsdel: rygg
Sport: gymnastik
Plagg: leggings
Skola: Blackan
Bok: Hm.. tycker om Jonas Gardell. Och Twilight-böckerna, måste erkännas.

Just nu:
Äter du: Ingenting
Dricker du: Ingenting
Ska du: Ta av mig skorna
Lyssnar du på: Kärlekens matadorer – Den Svenska Björnstammen
Väntar du på: Mat
Tittar du på: Datorskärm
Har på du på dig: Tights, tröja, skor, glasögon

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Kramar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Oj, svårt val…
Busig eller lydig: Busig

Har du någonsin...
Kysst en främling: nej
Druckit bubblor: ja
Brutit ett ben: Nej… men jag misstänker att jag har en spricka i näsan, haha
Rymt hemifrån: nej
Röntgats: ja, lungorna
Krossat någons hjärta: tror jag inte
Nobbat någon (som haft känslor för dig): hm.. vet ej
Gråtit när någon dött: nej

Tror du på...
Gud: nej
Mirakel: nej
Aliens: Intelligent liv på andra planeter i universum? Ja
Magi: nej
Himlen: nej
Tomten: nej
Änglar: nej

Kommentarer
Postat av: joel

vem fan har skor framför datorn?

2010-08-17 @ 21:22:10
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Läå

Håller med...

2010-08-17 @ 23:38:40
Postat av: Sofia

Jag höll på att prova ett par :=

2010-08-17 @ 23:46:33
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Daniel

kul att läsa!

2010-08-18 @ 14:18:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0