Julplugg

Sitter och pluggar religion. Hinduism. Herregud. FÖRLÅT, men jag förstår inte hur så många människor kan tro på allt det där. Vissa saker kan jag förstå, men andra är ju bara knasiga. Men ja. Tro på vad ni vill. Fast varför måste jag lära mig? Döh. Jag vill spela tv-spel.

Började plugga för inte så längesen... hehe. Och provet är imorn. Bra Sofia (Y). Men det är ju faktiskt som så att det är jul snart. Det är fullt upp med julbak, julmys och klä julgran. Vårt pepparkakshus blev typ übersnyggast i år. Helt sjukt fint. Och likaså kakorna och bullarna, väldigt mycket likadana, liksom. Skitfina! Och granen. Vi ska inte snacka om GRANEN. En ÄKTA disneygran, om ni förstår vad jag menar? Jag ska lägga upp en bild senare sen, när jag har tid. För den ÄR så fin.

Förresten så fick jag en bh av min syster idag. Av min lillasyster, 14 år.

Hon hade vuxit ur den.

Tack och otack, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0