En liten såndära "Lär känna Sofia"-lista, del 1

(del 2 kommer senare... ni skulle dö av att läsa allt på en gång)

Hur bor du: Med familj, i villa.
Brukar du komma i tid: Japps. Hatar att komma försent.
Hur lång är du: 163 cm
Kan du laga mat: Halvdan,  men jag hade MVG i hemkunskap.
Vad jobbar du med/pluggar du: Natur-natur på gymnasiet.
Vad har du på dig just nu: Leggings, linne, kofta.
Har du någon fobi: Grodor och spyor. Blä.
Hade du en bra kväll igår: Jaa, skitkul (Y)
Vilket är ditt senaste inköp: Hm… Godis.
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Städade huset idag, fick 350 kronor (Y)
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: Jag rev sönder ett papper med flit i förrgår.
Vem snackade du med senast: Mutti, tror jag.
Varm favoritdricka: Tycker inte om varma drycker.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller björnbär/hallon-lättdryck.
Alkoholhaltig favoritdricka: Om jag måste välja: Cider.
När gjorde du senast något riktigt dumt: I höstas! Vad jag kan komma på.
Saknar du någon just nu: Njaa... jag klarar mig rätt bra för tillfället.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara dryg eller skratta åt mig när jag är sjukt seriös.
Någon jag stör mig på: Sånt vill jag inte säga här. Eller… jag kan säga Carola.
Intressen: Film
Senaste person du kramade: Vati
Senaste person du ringde: Malin (a.k.a. Dynamit-Harry)
Senaste person som ringde dig: … Malin.
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: Kanske, någon dag.
Längtar du till din nästa födelsedag: Jaa, 18 FFS!
Har rakat dina ben någon gång: Ehm… joo…
Är du sugen på något nu: Nja… smakar tzatziki i munnen. Förstörde mitt sug efter chips.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Nada.
Använder du hudkräm: Japp, annars blir min som en torr… sak.
Attraheras du av män med skägg: Beror på. Lite skäggstubb kan väl vara fint. Tänk… Johnny Depp, ungefär. Mehehe. Men alla passar ju inte i det, förstås...
Micro-pop eller poppa själv: Micropop, annars bränns de bara. Värdelöst.
Brukar du baka: Oftare förut… :(
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Njaa, inte helt. Men det är på väg (Y)
Vilken låt lyssnade du senast på: Just nu lyssnar jag på ”To know him is to love him” med Amy Winehouse.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nope… not that I know of.
Vad tycker du är äckligt: Spyor. Det är merdeäckligt.
Har du pengar på mobilen: Jag har ett sånt där abonnemang.



Nu har ni kommit ännu ett steg på vägen till lärakännandet av:

Tack för mig! (Som man så vackert avslutar ett Svenska B-tal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0