GBG IS THE SHIT

Om det skulle vara någon stad som jag skulle bo i, förutom Stockholm, skulle det vara Göteborg. Det är fint, alla är så snälla... (vilket jag iofs inte har en aning om då jag bara varit Göteborg en gång i hela mitt liv... när jag var typ 12)... men man har ju hört en del. Alla heter Glenn... alla rensar fisk.. alla LUKTAR fisk.. (vilket kanske inte är så väldans trevligt, men möjligtvis uthärdligt om de väger upp det med snällhet och gullighet).

Så, absolut. GÖTEBORG! Hade kunnat plugga där.. om det funnits rätt utbildning.. men jag får väl flytta dit när jag blir äldre sen.. eller något. Nån gång i mitt liv SKA jag ha bott i Göteborg. Vill inte bli någon typisk såndär Stockholmarskit... ni vet. Fy.

(:D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0