SVAR PÅ FRÅGOR

Snyggaste killen någonsin? :)
Jäkligt svår fråga. Fina kandidater är ju såklart Johnny Depp, Jake Gyllenhaal, Heath Ledger och Paul Walker... kanske. Det finns många.

Hur ser ditt liv ut om 10 år tror du?
Om 10 år har jag jag pluggat klart för fyra år sedan och har förhoppningsvis hittat något passande/intressant jobb. Jag bor i en egen lägenhet i, jag vet inte... Göteborg kanske.

Vilken frukt skulle du vilja vara? :D
Hmm... antingen jordgubbe för att de är så goda, eller kokosnöt för att de växer på palmer.

Vad skulle du vilja heta om du inte hette Sofia?
Elvira

Vad längtar du mest till just nu?
Tills jag blir 18

Färgat håret svart nå'n gång?
Näpp. Aldrig färgat över huvud taget... förutom blonda slingor en gång i sexan. Skitfult.

Kittlig och isåfall var?
Jag är definitivt kittlig. Lite överallt... i sidan, magen, benen... knäna

Bästa sångare nå'nsin?
OJ vilken svår fråga. Jag kan seriöst inte svara på den. Några med coola sångröster äääär... Anouk, Mika, Brolle, Chris Martin... o.s.v.

Största förebild, förutom föräldrarna?
Bridget Jones och Bones!

Skostorlek?
36-37

Är alla hjärtans dag överdrivet viktig för dig?
Näpp. Jag skiter nog fullständigt i om det är alla hjärtans dag eller inte... och det har inget med det faktum att jag är singel att göra. Det enda som gör alla hjärtans dag speciell är att m&p köper en massa godishjärtan och choklad. Me lööööv.

Om du ska välja: Family Guy eller Simpsons?
Simpsons

Ditt smultronställe?
Hm. Jag tycker om att åka buss 177 (lång, blå, Ekeröbuss) på natten. Om det räknas.

Kommer bloggen finnas för evigt?
Även om jag slutar blogga kommer jag aldrig att radera bloggen. Det skulle vara om den av någon anledning försvann. Så ja, om jag får som jag vill (Y)

Hur klarar du av den massiva pressen från dina läsare om fler bilder?
Haha, jag känner ingen press... direkt.

Bagheera eller Mowgli?
Mowgli. Bagheera är väl rätt så torr?

Lille John eller Baloo?
BALOO! Farsan Baloo kirrar biffen (Y)

Om du kunde läsa tankar - vilka typer av tankar skulle du främst försöka ta reda på?
Mäns/pojkars. Definitivt. Mehehe.

Hur säger man "allmänna pensionen" på franska?
Haha... La pension générale.


Det var allt. PEACE OUT.
(eller ÄRTA UT, som jag föredrar)

Kommentarer
Postat av: Björkman

Haha! Känns som jag bidrog med lite väl mycket frågor, hohum. Men det blev ju rätt blandat så :P



Göteborg säger du. Ja varför inte? säger jag.



Bagheera är väl inte torr! :P Han är vis och har pondus haha. Och är dessutom Panter! Mitt favvodjur. Men okej, han är inte lika skojfrisk som Baloo, det kan jag ju inte påstå. Som du kanske förstår är jag inte överförtjust i just Mowgli. Tycker han är en av de tråkigaste Disneykaraktärerna av alla.. :P

2010-02-14 @ 20:02:06
URL: http://borgar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehehe diggar ditt smultronställe (H)

2010-02-17 @ 12:03:19
Postat av: Lisa N

ojdå förra kommentaren var från lilla mig xD

2010-02-24 @ 13:06:18
Postat av: Sofia

Jahaaa, du var den mystiske kommenteraren, WUHO

2010-02-24 @ 22:04:25
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0