Efterskott-svar

Stackars Doris missade min fina lilla frågestund, så här kommer svaren på hans efterskott-frågor:


Vem skulle du likna dig med i paradise hotel? (du måste svara)
Hm... Greta tror jag. Hon verkar rätt så lugn, men säger ifrån om det är nåt. TYP.

Vem skulle du kunna tänka dig vara tillsammans med i paradise hotel?
Om jag måste välja såå... Kristoffer.

Vem tycker du är tuffast i paradise hotel?
Cimon! Def. Hans glasögon är balla. Och hans tatuering.

Vem är ogillar du mest i paradise hotel?
RAMI! Blä.

Vem vill du att ska åka ut i nästa avsnitt av paradise hotel?
RAMI! För tusan hakar!

Vem vill du att ska vinna paradise hotel?
Cimon eller Greta... de två i final!


(PS. Ikväll är det Paradise Hotel :D!)

(NEJ! Fasen... det var det ju inte alls... jäkla bajs)

Kommentarer
Postat av: Doris

IKVÄLL ÄR DET DUBBEL AVSNITT!!!!

2010-01-11 @ 18:46:31
Postat av: Sofia

JAG VET :D! Varje måndag och tisdag :D

2010-01-11 @ 18:59:11
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Victor

Sofia jag blir ju ledsen. Jag trodde vi hade bestämt att vi älskade Rami...han är ju sjukt cool

2010-01-17 @ 03:13:16
Postat av: Sofia

:O Rami är raka motsatsen till cool, victor...

2010-01-17 @ 12:15:46
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0