Sofiafisk är bakom flötet

Idag fick jag höra att mina "nya taggiga små korvar" inte var särskilt nya. De har tydligen funnits HELA TIDEN. Heeeela tiden. HUR har jag kunnat missa det? Jag kände mig lite dum. Och aningen bakom flötet.

Jag är helt enkelt besviken på mig själv. Hur har jag kunnat missa såna tuffa fiskar?

Pinsamt. Speciellt om man är så pass mycket fisknörd som jag. Jag fick reda på att jag andades som en fisk på land, tidigare i veckan. Ser man på. Man kanske hör hemma i havet med sina små fiskvänner istället. Eller på Internet, med sina cyberfiskar. Tummen upp på den (Y).

Fast egentligen är jag inget stort fan av fisk. De jäklarna har bara smittat av sig. LÅT MIG ANDAS IFRED!


(NÄSTAN fyndig rubrik där va?)

Kommentarer
Postat av: Doris

de va verkligen skickligt av dig att inte veta om ! men jag måste säga att dom är redigt coola när man knackar på akvarieglaset

2010-01-22 @ 17:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0