SVAAAAR!

Varför uppdaterar du så sällan? :(
Jadu. Jag brukar ha så mycket annat att tänka på när jag går i skolen, men nu under lovet tycker jag faktiskt att jag varit rätt så duktig på att uppdatera. Vad klagar du för? Haha.

Bästa minnet från 2009?
När jag vann 100 kronor på Bingolotto. Haha, nejmen... julafton är alltid trevligt, men det känns för tråkigt att säga... så jag håller mig till min hundralapp. (Det enda jag kan komma på sådär snabbt och fint).

Vad är det bästa du har köpt under din bloggtid?
Hm... Kanske Dexter säsong 2-boxen? Köpt idag, faktiskt.

Vem skulle du vilja vara för en dag?
Edward Cullen eller Mel Gibson i "What women want". Jag vill kunna läsa tankar!

Favoritprogram?
Oj. Många. How I met your mother och Dexter ligger i toppen. Och även, som tidigare nämnt, Pushing daisies och Paradise Hotel ;)

First love and kiss?
Min first love existerar inte än. First kiss var.. öhm.. rätt sen. Åttan kanske.

Din syn på begreppet "mode"?
Jag funderar aldrig på vad som är mode, jag har sånt jag tycker är snyggt och bekvämt. Att följa modet hela tiden vore bara onödigt jobbigt. Och dyrt i vissa fall. Eller fult.

Din typ av kille? Och vilka typer av kille är absolut nono?
Humor, intelligent, visar respekt, jordnära, utseende. Nåt sånt. Juste! Lukta gott. Def.
Absolut nono? Öhm.. omogen, sliskig.. tänk Rami i Paradise Hotel.

Om du fick bestämma vad som helst för en dag - vad skulle göras då?
Klurig fråga. World peace! (sagt med löjlig röst à la skönhetsdrottning). Om jag skulle vara egoistisk så skulle jag... bestämma att allt vore gratis, men bara för mig. Då skulle jag kunna dela med mig lite till andra också. Inte lika ego då.

Vilken plats skulle du helst vilja bo på? Och var skulle du absolut INTE kunna tänka dig att bo?
Lake house! Stoora fönster. I Sverige. Jag vill INTE bo i Ryssland. Konstigt klimat, har dom... Och läskiga hattar. Samt omöjligt att förstå vad de säger.

Vilken egenskap hos dig själv tycker du bäst om?
Också klurig. Jag tycker väl om att jag är rätt så lugn av mig... och att jag har en realistisk syn på saker och ting. Enligt mig i alla fall.

Vilken är din favoritmutti?
Wanda i Fairly Odd Parents. MOAHAHA. Nej... självklart är det den ultimata muttin - Mutti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0