Ehm, öh.. ja.

Jahaja. Då var man tillbaka efter ytterligare (som bara stavas med ETT g) några dagars paus. Vad ska man blogga om? Tja.. jag kan säga att jag har planer på att köpa en ny mobil. Sony Ericsson Xperia x10 mini pro (onödigt långt namn), om någon vet vilken det är. Den verkar lite tuff. Även om ett sånt där slajdtangentbord känns lite (och jag citerar fisk) "hej-jag-är-50-bast-och-jobbar-på-kontor-och-är-såååååå-viktig". Jag har alltid varit lite emot slajdtangenter, men det är fortfarande bättre än touch. Sånt är sjukt irriterande.

Och så kan jag kanske säga att jag har blivit lite smårik igen. Inte för att jag jobbat, utan för mitt lilla ärr. 

Jag tror inte ens att det syns. Det syns mest i dagsljus. IRL. Men, hur som helst, så berättade jag förut att jag fick 6400 (som fick bli en ny TV till lilla mig), och nu har jag fått 3180 pengar till. Bara sådär. För att jag har såndär skolförsäkring. Hur bra är inte det? Kanske blir det nåt trevligt av det också.

Kommentarer
Postat av: Christian Mechler

Hej Sofia,



Jag heter Christian och kontaktar dig på uppdrag av Disney XD. Skulle vilja komma i kontakt med dig för att diskutera ett eventuellt samarbete på bloggen. Skicka mig gärna ett på [email protected] så kan vi talas vid mer där.



Allt gott!

Christian

2010-07-14 @ 13:40:57
URL: http://youtube.com/disneyXDSE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0