Hej Mr. Civilisation

Jag är tillbaka i Stockholm. Wihej. Kom med tåget till Centralen vid klockan ett i eftermiddags. Rätt så härligt att vara här igen, även om landet är skönt. Det är bara för jäkla varmt överallt, man pallar ju inte. "Man får ABSOLUT INTE klaga på värmen i sommar, bara för att det var en sån skitig vinter." Vad är det för regel? Pfft.

Hur som helst så såg jag att jag fått lite trevlig post medan jag var borta:

Det är fanimej helt jäkla otroligt. Jag har vunnit igen. FATTAR NI VILKEN TURKNUTTE JAG ÄR ELLER!? Två biljetter till "Killers". Bara sådär. Man måste älska bioklubben.

Jag gick faktiskt på bio sen och såg Eclipse. Fy tusan. Lugnt den bästa hittills. Man blir avis på att alla ser så jäkla bra ut, haha. Nu kan man väl inte göra annat än att vänta tills nästa film kommer ;p

Imorn är första jobbdagen. Först är det något möte i Råcksta klockan sju. (sjusjusjusjusju, jag kommer börja klockan SJU i tre veckor. kuuuul. rik blir man iaf). Man får skyddskläder (som säkert ger en snygg bonnbränna, fräääsigt (Y)) och lite annan trevligt information.


Jag kände såhär i efterhand att det här inlägget blev väldigt, typ.. smetigt. Bara en massa random saker som inte har väldans mycket med varann att göra. Jaja, fint är det i alla fall. Wiiiho.

Kommentarer
Postat av: fisk

bara så du vet så var det inte bara det inlägget som blev smetigt, hela din blogg är för närvarande en enda stor SMET! alla rubriker utom den första är borta så det ser ut som om du bara har gjort ett enda megamerde långt inlägg, hehe:D

2010-07-05 @ 21:44:20
Postat av: Sofia

tack för uppmärksammandet :D:D

2010-07-05 @ 22:32:16
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0